- This topic has 5 replies, 1 voice, and was last updated 3 years, 2 months ago by
Agamemnon Dandanache.
- AuthorPosts
- 04.02.2022 at 11:31 #1860
Admin
KeymasterDragi prieteni,
As vrea sa va adresam o intrebare si sa ne spuneti parerea cea mai onesta legata de acest aspect.
Este portul Constanta o sursa de poluare a Marii Negre? De ce credeti acest lucru?
Multumim,
Echipa ECOM - 04.02.2022 at 11:40 #1861
Mihail P.
GuestŢinând cont de faptul că zona danelor unde îşi desfăşoară activitatea SC OIL Terminal SA este o zonă cu potenţial ridicat de apariţie a poluărilor cu produs petrolier și respectiv toate danele unde se incarca si descarca diferite materiale (fier, var, etc) si resurse naturale (carbune, petrol, grane, etc), putem considera ca, este o zona de risc foarte mare.
Dar daca se iau toate masurile importiva apariţie a poluărilor cu produs petrolier, alte tipuri de deversari şi pentru a preveni producerea de incidente care pot afecta calitatea apei, activitatea portuara nu ar reprezenta un pericol asa mare din punct de vedere ecologic.
Intrebarea mea este, se iau toate aceste masuri?
- 04.02.2022 at 11:42 #1862
Adriana Mușat
GuestVoi stiati ca, chiar în Portul Constanța, cel mai mare din țară, am găsit un adevărat dezastru ecologic. Acolo există o rampă unde ar fi trebuit să ajungă doar resturi inerte din construcții și demolări, care urmau să fie reutilizate pentru viitoare extinderi ale terminalelor. În realitate, acolo au fost aruncate ilegal, de-a lungul anilor, zeci de tone de deșeuri de toate felurile: industriale, menajere și chiar periculoase. Aceste deșeuri depozitate ilegal, abandonate și ignorate, ani la rând, atât de autoritățile locale, cât și de instituțiile de mediu care au responsabilități în zona de control, reprezintă adevărate focare de poluare care afectează, în egală măsură, solul, aerul, pânza freatică și apa Mării Negre
- 04.02.2022 at 14:47 #1864
Muntoiu Alexandru
GuestDesi Portul Constanta apare ca membru in Comunitatea Green Port-Ecoport, datorita faptului ca nu face un Management de Mediu eficient, neglijand o multime de probleme de mediu, este un mare poluator.
Cele doua postari evidentiaza doar trei din multele probleme de mediu ridicate de activitatile portuare. Sa nu uitam si de calitatea apei din bazinul portuar,managementul apelor uzate,gestiunea deseurilor de catre operatorii portuari, importul de deseuri, nivelul de zgomot, poluarea cu pulberi PM2,5, proasta gestiune a terenurilor, slaba eficienta energetica.
Problema depozitului ilegal de deseuri, prost gestionat, este o problema veche si constituie intradevar o “bomba ecologica”.
Mai grav este ca Portul Constanta nu polueaza numai apele Marii Negre dar si cartierele vecine ale Constantei (Centru, Gara, Abator, km 5 si Poarta 6) - 08.02.2022 at 10:45 #1895
Vasile Patrascu
GuestE mult spus pentru Marea Neagra. Porturile, inclusiv Constanta,pot avea cel mult impact local de mediu. Trebuie respectate regulamentele portuare si maritime. Constiinta este la purtator. Educatia o mai ajut si noi.
- 08.02.2022 at 20:09 #1926
Agamemnon Dandanache
GuestChefalul pescuit in port miroase si are gust de motorina .La poarta 6 pescarii care pescuiesc vand pestele deoarece nu este comestibil.
- This reply was modified 3 years, 2 months ago by
Admin.
- This reply was modified 3 years, 2 months ago by
- AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.